עורכי דין ומתמחים
קודקס אנשי השיווק
תתעדכן, ככה השוק עובד היום!


ייעוץ אישי בבניית קורות חיים

קורות החיים שלך הינם כרטיס הביקור שלך למשרה בתחום השיווק, בין אם הנך מחפש משרת ניהול שיווק, ניהול מותג, אנליסט, שיווק דיגיטלי או אפילו משרת סמנכ"ל שיווק - קורות החיים שלך הם הרושם הראשוני שמקבל עליך המעסיק והם מהווים, הלכה למעשה, שלב ראשון ומשמעותי בתהליך.

אין זה סוד, כי ע"פ קו"ח תתקבל ההחלטה אצל המעסיק אם להמשיך בתהליך האבחון והגיוס או לא. קו"ח הבנויים בצורה נכונה יאפשרו לך להעביר את המסרים הנכונים לגבי עצמך וישיאו את סיכוייך בקבלת זימונים לראיונות עבודה ובסופו של דבר גם בקבלה לעבודה.

אנחנו בקודקס שיווק מבינים את החשיבות הרבה שיש לקורות החיים שלך ולכן בנינו עבורך אפליקציית בניית תיק אישי. תהליך מילוי התיק האישי שלך בקודקס שיווק ומענה על כל השדות המבוקשים יסייע לך להבין מה הם הפרמטרים החשובים בבניית קו"ח בענף השיווק ואילו פרטי מידע נוספים יוכלו לקדם אותך בצורה אופטימאלית אל מול המעסיק.

בנוסף, אנו מזמינים אותך לקבל ייעוץ אישי פרטני מיועצי הקריירה המקצועיים שלנו לגבי כתיבת קורות החיים שלך, הייעוץ ניתן כשירות ללא תשלום לרשומים בקודקס שיווק .

לקבלת ייעוץ וסיוע חינם בכתיבת קורות חיים ובמילוי התיק האישי שלך בקודקס שיווק התקשר ל- 073-2270270.

דגשים כלליים לכתיבת קו"ח

  • סדר הכתיבה - קורות החיים נכתבים בסדר כרונולוגי מההווה לעבר.
  • מומלץ לכתוב את קורות החיים באופן תמציתי, אך לא לקוני מדי.
  • בדוק היטב את הכתוב, ודא שאין שגיאות כתיב, שהמשפטים מנוסחים ומפוסקים כראוי, שמספרי הטלפון וכתובת המייל מדויקים.
  • הדגש נקודות חוזקה ונושאים אטרקטיביים במיוחד (הצטיינויות, שפות, קידום במקום עבודה, וכו').
  • בצע התאמה לכל משרה (באמצעות מכתב הפנייה שקודקס שיווק יצרה עבורך).

התיק האישי שלך בקודקס שיווק - כל המידע שהמעסיק רוצה

פרטים אישיים - אלו הפרטים אשר באמצעותם יוכל המעסיק ליצור עמך קשר, חשוב למלא אותם בקפידה.

ניסיון תעסוקתי - הבחינו בין עבודה בענף השיווק לניסיון כללי. בעבודה בתחום מומלץ לכלול עבודות מתחום השיווק, הפרסום, יחסי הציבור והדוברות. מומלץ לפרט על כל תפקיד שביצעתם. בניסיון כללי, ציינו עבודות ותפקידים נוספים שמילאתם במיוחד אם הם בעלי ערך מוסף לתפקיד המוצע. אם עסקתם בפעילות חברתית/התנדבות אל תשכחו להוסיף זאת תחת "פעילות התנדבותית". הקפידו על מילוי הניסיון המקצועי שרכשתם במהלך השנים, מעסיקים רבים בענף השיווק, מגדירים ניסיון מקצועי קשיח הדרוש עבור כל משרה שהם מפרסמים – הקפדה על מילוי הניסיון המקצועי, תבטיח שלא תפספסו את המשרות בהן אתם מעוניינים. מלאו את המיומנויות האישיות שלכם – כדי להבטיח יתרון יחסי על מועמדים אחרים לתפקיד.

השכלה - לגבי כל אחד מהתארים שלך, ציין מהו מוסד הלימודים בו רכשת את השכלתך. במידה ולקחת חלק במהלך לימודיך בפרויקט, עבודת גמר בתחום השיווק, סמינריון בשיווק או שעברת סטאז' מקצועי בתחומי השיווק ו/או הפרסום, ציין זאת בסעיף זה תחת "פרטים נוספים". אם עברת בהצלחה קורס רלבנטי למשרות המוצעות (קורס בשיווק ויראלי, קורס בקופירייטינג, שיווק ברשתות חב' וכד') מומלץ לציין זאת בסעיף "קורסים והכשרות מקצועיות".

שונות - הוספה של תמונה, ידע בתוכנות רלוונטיות, המלצות, עבודות וקובץ קו"ח מאפשרים לך להוסיף פן אישי ומגבירים את סיכויך להציג את עצמך בצורה הטובה ביותר ולקבל זימון לראיון למשרה אליה הגשת את מועמדותך.

  • תמונה - שווה אלף מילים, מעניקה פנים לתיק האישי ומוסיפה צבע מומלץ לצרף תמונה ייצוגית, רצוי תמונת פספורט.
  • שליטה בשפות - חשוב במיוחד לציין את רמת האנגלית.
  • מחשבים - ציין מהי רמת הידע שלך בתוכנות הרלוונטיות לענף.
  • המלצות - ממרצה, מפקד בצבא וכמובן מעסיק - מומלץ בחום לצרף. כמו כן, כדאי לצרף תעודות הצטיינות. במידה ואין בידך המלצות כתובות מלא פרטי ממליץ והקפד למלא טלפונים להתקשרות.
  • עבודות - שקדת על כתיבת עבודת גמר בתחום השיווק? הוסף אותה לתיק האישי, הזדמנות להרשים את המעסיק ביכולת הביטוי שלך והחשיבה השיווקית.

מכתב פניה - מומלץ להקדים לקורות החיים מכתב פניה למעסיק, באופן זה ניתן ליצור פרסונליזציה והתאמה לתפקיד ספציפי. בתיק האישי שלך בקודקס שיווק יש באפשרותך לשמור 3 גרסאות של מכתב כזה (לדוגמא: עבור תפקיד מנהל שיווק כללי, מנהל דיגיטל, מנהל שיווק MASS או מנהל פיתוח עסקי(.

בהצלחה!
צוות קודקס